2010. augusztus 18., szerda

nyári munkák

Most sikerült befejeznem a kistakarót, amit a felhívásra varrtam. Az elefántok is őrzik a kisemberek álmát, tudtátok? :))

A nyáron nem sokat volt időm varrni, de a lellei táborban elkezdett munkák közül azért egyet már befejeztem. Azért ezt, mert nagyon kevés hiányzott a készhez. A technika; tűfestés, és ezúton is köszönöm  Zsuzsának, hogy megmutatta. A madarat képről másoltam és szabadgépi tűzögetéssel ilyenre varrogattam. A többi már igazán nem volt nagy munka. Jó játék volt.


2 megjegyzés:

Trudi írta...

Az elefántokról csak azt tudtam eddig, hogy nem felejtenek, de tényleg aranyos a takaró. Látom géppel tűzted. Nálam azért hányódik egy takaró, mert kézzel nem igazán akarom, sokáig tart, géppel meg nem is tudom..., hogy tudnám-e a gép alatt gyömöszölni.Igaz, az nem gyerektakaró. A madaras is szuper! Nagyon élethű!

Trines hobby írta...

I like this :-)